Samstag, 29. Dezember 2007

Bondi Junction Zentrum, Bondi Beach

Damit ich auch nicht in Versuchung gerate schlafen zu gehen, ging ich mit Sonia ins Bondi Junction Zentrum. Sie hat mir die Schule gezeigt und wir gingen noch ins "kleine" Einkaufszentrum. Es war riesig. Wir genehmigten uns einen Wild Beer Juice und Sushi.
Das Haus der Newell's liegt am Hang. 3 Strassen weiter oben gibt es einen Park welcher einen super Ausblick über die Skyline von Sydney bietet.
Mit dem Bus fuhren wir auch noch beim Bondi Beach vorbei - am Sonntag gehen wohl alle an den Strand - der war überfüllt. In der Nähe besuchten wir noch den wöchtenlichen Sonntagsmarkt.







3 Kommentare:

Anonym hat gesagt…

Hei Fabienne

i sitze hie imne cafe in helsinki u ha gd au dini nachrichte duregläse.

es tönt ja scho its super. so cool. ha muesse lache ab dim kommentar, dass si nume au 14 täg due putze. a das darfsch du di gwönne. hehhe

i hoffe, dass di test de guet geit ir schu u du zfuerwaerk de chasch gniesse.

ha di lieb u take care

marion

Anonym hat gesagt…

Hei Fäbsli, du wie lang bisch iz dert??!! Mä chönnt meinä du sigsch scho sit ämnä Monet wäg, sovieu Föteli und Sachä wod scho hesch gschribä... Supprig gseht aues us, und das isch ja ächt fantastisch wie du das machsch, sofort nöii Lüt lehrä kennä und üs autä Fründä immer ufem TOPAKTUELLSTÄ Stand hautä - eifach hammermässig!!! :-) Häbs ganz guet und fröiä mi scho uf witeri News from Australia!!
Müntschi Änd

Marco hat gesagt…

Hey fabi ^^

Manman ich will au gseht mega geilo us ^^
Ich wünsch der es guets neus und zeig det une wie mir schwizer party mached hihi.. Bin ja au gli dune. Irgendwie wärs doch no mega cool gsi dune sneue jahr fire^^

Greez Marco